Tags : 34 bpm | RnB | 5.46 MB | Autotune | Male | Rapping & Singing | Unknown
Licence : Licence type not set. Assume non commercial use only

Description : an inspirational song with singer pallaso and rapper kage

Hands Up by PALLASO has received 13 comments since it was uploaded.

If you have used this acapella leave some feedback or say thanks and post a link to the track you made. Apart from being the right thing to do it also encourages artists to upload more acapellas.

If you have used this acapella leave some feedback or say thanks and post a link to the track you made. Apart from being the right thing to do it also encourages artists to upload more acapellas.

  1. Mugetsu
    Mugetsu on Sat 2nd Jun 2012 - 7 years ago

    crazy acapella haha
    http://soundcloud.com/acruderespect/hands-up-remix-kage-and

  2. PieroPeluche
    PieroPeluche on Mon 12th Dec 2011 - 7 years ago

    Hi Pallaso,

    I uploaded a version of your Hands Up in an old dancehall style.
    Here's the link: https://www.looperman.com/tracks/detail/118654.

    Thanks in advance for any comment.

  3. Fibo
    Fibo on Tue 24th May 2011 - 8 years ago

    Here is My track with your Acapella =)

    http://www.youtube.com/watch?v=UE36Lc93iKU&feature=related

    Greetz TheHardtuner

  4. Planetjazzbass
    Planetjazzbass on Thu 21st Apr 2011 - 8 years ago

    You've definitely got a bit of stardust in you man!
    cheers Planet

  5. concience
    concience on Wed 6th Apr 2011 - 8 years ago

    hey whats going pallaso.. this song is hot... i did a remix beat and use some of your vocals and gave a shout out of credit,,,, please check it out and tell me what you think about it... hope you like it...here the link: https://www.looperman.com/tracks/detail/101661 ---- please review and comment on what you think... please be honest on about this track... you inspired me me to make this track.... and i appreciated that

  6. Huzko69
    Huzko69 on Wed 23rd Mar 2011 - 8 years ago

    acapella! Really professional sound and amazing flow here, just perfect pella to work with :) I made a track using this, I send you a message about it ;)

  7. IrvBeatzProduxion
    IrvBeatzProduxion on Thu 17th Mar 2011 - 8 years ago

    Thanks for the nice vocal, it helped me alott, I hope you like the track,
    http://www.youtube.com/watch?v=vl8ikhq02RI

    ;)

  8. adamms
    adamms on Wed 9th Mar 2011 - 8 years ago

    i really liked this one so i had to make a song around it

    https://www.looperman.com/tracks/detail/98738

  9. DrizzleDadaunMogul
    DrizzleDadaunMogul on Wed 9th Mar 2011 - 8 years ago

    From the words to the vocals to the melody...this is pure fire...i wanna make a track for it...it would b a challenge but im up for it...keep doin ya thing man and i will send the track when its done

  10. Nkoloso
    Nkoloso on Wed 9th Mar 2011 - 8 years ago

    man i luv so when can i download free hypersonic plz

  11. AlexHunt
    AlexHunt on Sun 6th Mar 2011 - 8 years ago

    Brother, one of the BEST acapellas i've heard! I'm a known producer in Brasil, South america, and i'd like te put your accas on a dance song!
    To check out my work go on www.soundcloud.com/djalexhunt, listen from track 3 down.
    My artistical name in the music market is "electrosaints". Hope to hear from you!

  12. matthew8755
    matthew8755 on Thu 3rd Mar 2011 - 8 years ago

    Damn deffo gonna try make this into a song amazing vocals man and the rapper is on point as well!

    PALLASO
    Reply by PALLASO

    YEAH DEFINATELY I WOULD LOVE TO SEE WHAT YA DID WIT IT SO SEND ME AN EMAIL ON

  13. lostcause25
    lostcause25 on Thu 3rd Mar 2011 - 8 years ago

    liking bro gonna make tune with this ideas ideas peace

 ! You need to Log In or Register to post here.

Search For Acapellas
Latest Acapellas Comments
From The Forums
Watched Forum Threads