Tags : | Hip Hop | 5.92 MB

Description : This one is coo, i like the bass that i put in there, i think i might put it up for download if enough people contact me and want it. tell me in your review if its something you are interested in and i'll send it to you! this is mix tape material fo sho! I think it could be a club joint kinda...let me know what this does for u...

Mos'

So far 13 users have left a comment on this track.
If this is your track why not return the love and check out their tracks too.

  1. Emeelove
    Emeelove on Tue 6th Jan 2009 - 11 years ago

    I like it... it's simple and catchy, i think to be a club hit tho it needs to be more intense. to me this is too chill, more of a car song (in a good way)...

  2. jahknow
    jahknow on Mon 5th Jan 2009 - 11 years ago

    Good good good. nice ups now.

    I'll remix the snap outta dis 1 ere.

  3. GhostRhyme
    GhostRhyme on Mon 5th Jan 2009 - 11 years ago

    this 1 is hot homie, when u gonna let me drop some barz ta dis shyte my dude?

    MosReQuest
    Reply by MosReQuest

    I hope i still have your email address, ill send it to you...

    Mos' Everyone be on the lookout for my new beat....I been listening to lil jay from crime mob...

  4. MenaceTheUntouchable
    MenaceTheUntouchable on Fri 2nd Jan 2009 - 11 years ago

    Damn cuz, ya'll are doin' it big! I'm definatley interested in droppin' some lyrics on a track. check me out on here, or myspace.com/midwestentmenace

    MosReQuest
    Reply by MosReQuest

    okay i'll check it out thanx for your review!

  5. alividlife
    alividlife on Fri 2nd Jan 2009 - 11 years ago

    and it is...

    Wow.. you and estae are collabing.. tight.

    Wow.. hey? How did you get such a good bass????

    This is Impeccable.

    MosReQuest
    Reply by MosReQuest

    thanx my guy! i have reason which is great for anything you need, bass and all. if you dont have the program i recomend getting it.

  6. Planetjazzbass
    Planetjazzbass on Tue 30th Dec 2008 - 11 years ago

    Man this is mint!..The simple fact is guys my age aren't meant to like this gear...so I figure your either putting subliminal messages within your tracks or the level of expertise involved is huge..I'll go with the later...very professional sound..It grabs you!..cheers planet

  7. mouko
    mouko on Sun 28th Dec 2008 - 11 years ago

    holly shittttt!! this is freak man! totally a club banger dude, u sick on this one, one of my fav and for sure all of your songs, u r one of the best here
    peace
    mouko

    MosReQuest
    Reply by MosReQuest

    hey mane, thanks for your reviews! I have been totaly not with it lately. I still got your number so when you got a chance lets kick it.

  8. Traxmonsta
    Traxmonsta on Thu 25th Dec 2008 - 11 years ago

    I dig this track even the "drop bite" at the beginning..Lol..

  9. IDkYOU
    IDkYOU on Wed 24th Dec 2008 - 11 years ago

    nice. real clean. nice sounds. good shit homie

  10. LongJohnsLiver
    LongJohnsLiver on Mon 22nd Dec 2008 - 11 years ago

    now this is just awesome. I think you and i have a lot in common as far as our music sounds. especially with that bass! Keep at it ~

  11. N18th
    N18th on Sat 20th Dec 2008 - 11 years ago

    Nice man, just extremely good dude, gotta fav it, peace
    N18th

  12. dolawhite
    dolawhite on Fri 19th Dec 2008 - 11 years ago

    Damn kid this is nice as hell. Send me this if you can

    How do you do this shit

    Keep it up man

  13. v_n_age
    v_n_age on Fri 19th Dec 2008 - 11 years ago

    really cool!!!
    one of the best tracks i've heard recentlly
    Please, i want this!!! put it on download,plz!!!!!!!!

 ! You need to Log In or Register to post here.

 


 

You might also like these tracks


Tags : | Hip Hop | 3.78 MB

Description : pretty cool track
first of that genre as i am more of a rock type of person

6/10/07 - Thanks guys for making this the top downloaded track on looperman as of today. I appreciate it. I plan to get more tracks up soon so stay tuned!

Tags : | Hip Hop | 1.42 MB

Description : 32 bars I put together after i got amped off the beat. Beat made by "J1k."

Description : Grand theft auto. Engineered by me.

Tags : | Hip Hop | 969.39 KB

Description : hip hop track made wit FL studio's

Description : This song is all about SJW and his talent. I just added my verse.

Tags : | Hip Hop | 3.44 MB

Description : really tried played dat piano to ma best in this one I luv the simplicit bubt alltough its real deep I luv how the piano leads throug the whole song I hope u all enjoy the track, if I get good reviews I might upload the samples as loops too track BPM is 90 make it downloadble. cheerz ya boy dusthill

Description : hello guys/women,i just wanna mention that your all welcome to follow me on instagram.i give advice and speak my mind in order to help others and myself.the topics vary time to time but yeeeh you can check it out if u wanna:) the purpose is to spread knowledge and wisdom,feels good to help others.
here is the link and am sorry if this post disturbs u but yeeeh what can i say? take it or leave it:
https://www.instagram.com/draecul_druid21/

Tags : | Hip Hop | 3.73 MB

Description : jep theres news from ya boy dusthill didn't go to work today had a few drinks too much yesterday anyway so I started a new Instrumental more hip-hop boosty bass kicks this time but still bein true bout ma love to the orchester. hope you like gonna upload the loops too I think. Enjoy and gimme some reviews pleaaseee ^^ cheerz da swizzy

Tags : | Hip Hop | 5.54 MB

Description : This is The LasT of 3 SP Edition of The ConsPiracy ...! Made on MixCraT 8 Pro...! Hope you enjoy & Keep on PLAY!!!

Description : This is a song made by my mate, and Produced by The Real Triggz on Soundcloud. Really cool song! Please leave feedback and share! Check out his Soundcloud page: https://soundcloud.com/user-112820814/bxnner-blem-remix

This is his first studio recording song!

Tags : | Hip Hop | 1.03 MB

Description : Hip Hop track made wit FL Studio's

Tags : | Hip Hop | 2.94 MB | Has Lyrics

Description : This Is Just A Snippet Of My Song "When I'm Gone" Which Is A Reality Check For My Brothers And Sisters In The World. The World Is In A Bad State Right Now And We Need To Join Together To Restore Some Peace And Integrity. Vanity & Self Love Is A Start For Each Individual And Joining Together Afterwards Can Heal The Wounds We Put on The World. Like, Comment, Download As You Please.

Description : * * ARTIST CONTEST TO WIN $100 * *

*CONTEST EXTENDED UNTIL CHRISTMAS*

I am having a contest to see who can take this track, and finish it off DOPE AS FUCK. I will be focusing on three elements.

1. Lyrical Content
2. Flow
3. Overall sound and voice.

Rules are simple. Record over any part in this track that does not already have vocals, and make it dope.

WINNER WILL RECEIVE $100 CASH AND 1 FREE EXCLUSIVE LEASE TO ONE OF MY BEATS OF YOUR CHOICE.

Tags : | Hip Hop | 417.92 KB

Description : Boombap is the dream genre.

Description : i never do this type of thing, but I felt i had to

it's a diss on macklemore and a couple of others

beat is by jsnell

lyrics by Progress

Search For Tracks
Latest Tracks Comments
From The Forums
Watched Forum Threads