woodlanekilr

woodlanekilr

  • From : Murphy, United States
  • Joined : Mon 11th May 2015, 5 years ago


Loops 1 - 25 of 43

Description : you know, the bell that everyone uses but it's still fire.

Description : Enjoy.

Description : heartbreak.

Description : Drop what you made.

Description : drop what you made

Description : this shit fire, pls kill it.

Description : Halloween, Taliban... Taliban.

Description : DS2 2

Description : Reminds me of big shot by gunna. dababy would kill this too.

Description : something smooth. link me your creations.

Description : Lemme know what you make.

Description : Basically, I had Orange Soda by Baby Keem stuck in my head the past few days. I used the same sound that was in that beat and pitched it down. Lemme know what you can make of this. It's smooth af.

Description : Sup Mate

Description : pikachu

Description : please murk this. im begging.

Description : i could think of so many rappers with dark styles that would slay this loop. link me what you create. i pitched this down about 400 cents, so you might wanna do that.

Description : cool drums i dug out the vault.

Description : reversed a bell, pitched it down 200 cents and added some reverb. the scale is phrygian drop what you make below!!!

Description : dug this piece out my vault. was gonna be a beat but i never finished it. lemme know what you can make of this. its really chill, and i know one of you can make this into a banger.

Description : drop yo creations below and ill peep them

Description : a cool distorted guitar, kinda reminds me of goosebumps intro just a lil bit. pitched down 200 cents from e.

Description : I pitched this down 400 cents from e minor.

Description : Future and Gucci would kill this.

Description : synth part of the loop.

Description : Reuploaded. this is just the bell.

Loops 1 - 25 of 43
From The Forums
Watched Forum Threads
Popular Loop Search Tags