Description : Aries/Lil peep/ Nick Mira/ Juice wrld type sample

I was just jamming w/my guitar and came up with this simple loop
Trap/ rap/ hip hop/melody

Also remember to link your work!


Dyna Trem - Electric guitar by danuahonen has received 7 comments since it was uploaded.

If you have used this loop leave some feedback or say thanks and post a link to the track you made. Apart from being the right thing to do it also encourages artists to upload more loops.

  1. Moriizz
    Moriizz on Thu 26th Dec 2019 - 1 month ago

    hey what's up fam, i finally released my song using this loop so here's the link :)

    https://distrokid.com/hyperfollow/moriz1/pay-my-mistakes-3

    if you don't have any of those then here is a youtube link

    https://www.youtube.com/watch?v=iiP-zKqmvoM

  2. Moriizz
    Moriizz on Sun 17th Nov 2019 - 3 months ago

    yo man, its me again sorry, you don't know the key of this loop by any chance?

  3. Moriizz
    Moriizz on Sun 3rd Nov 2019 - 3 months ago

    Just wondering. Is this available to use on streaming sites royalty free?

    danuahonen
    Reply by danuahonen

    Yeah if u aren't doing too much profit :D JK it's royality free, but if u do use this make sure u will gimme the link to ur song:))

  4. Denkoids
    Denkoids on Wed 30th Oct 2019 - 3 months ago

    https://soundcloud.com/user-760901023/lil-peep-looperman-142bpm

    hope its good

    danuahonen
    Reply by danuahonen

    Ye its cool !

  5. Imabot0321
    Imabot0321 on Tue 29th Oct 2019 - 3 months ago

    Thanks for the loop lmk what you think of the comment section of the beat https://soundcloud.com/user-380351255/empty

    danuahonen
    Reply by danuahonen

    Not sure what u meant by the comment section but the beat iss chill, kind a repetitive but still good

  6. sorrowfullieee
    sorrowfullieee on Sun 27th Oct 2019 - 3 months ago

    listen to soundcloud https://soundcloud.com/user-307037790/theres-no-turning-back
    all peace

    danuahonen
    Reply by danuahonen

    Kind of lofi lol :D liked it

  7. SAKURA62443
    SAKURA62443 on Sat 26th Oct 2019 - 3 months ago

    here is what I made: https://soundcloud.com/dbmbeatsofficial/beat_64

    danuahonen
    Reply by danuahonen

    good job :)

 ! You need to Log In or Register to post here.

 


 

You might also like these loops


Description :

Description : Real acoustic guitar Em7, C9,G,D9. If you use my loop in your track please leave the link in the review section. Thanks

Description :

Description : 2 part recording - 1st half neck pickup, 2nd half neck and middle pickup. Add this with PART 2 and you'll have a banger. Show me what you can make! EMAIL FOR COLLABS!

C#m, Emaj7, Bm7, A

Description : Heavy Metal Trap Guitar ..Can be used in other genres NO NEED FOR CREDIT ..Just drop link here when done so I can hear your work ..Plus let me know if you like it I will make more of these

Description :

Description : Lil Peep, XXXTentacion, Juice WRLD, Lofi HipHop type beat.

Omnisphere, Fl Studio 20
Send me your works, plz :3

Description : i'm not gonna do it, show me whatever u make.

Description : VISIT MY TUTORIALS: http://www.youtube.com/minor2go --- Guitar-Loop; You can find more parts of this beat and other cool stuff on my looperman profile page! Hope you find this useful. If you use one of my loops in your song, I'd love to hear it :-)

Description : JID or Travis Scott would kill this. Sample from Lil Baby and Logic. Go crazy

Description : go to my profile for more loops

Description : Made in FL12
Idk the key cuz Im ass at music theory, I used the keys: C,D,G,A,B

Description : Omnisphere, Fl Studio 20

Send me your works, plz :3

Description : PunkRock Guitar Riff in A, 140bpm

Description : Overdriven spotty guitar run. Let me know if you use it, I'd love to hear it!

Watched Forum Threads
Latest Loops Comments
From The Forums