Click Here for new free VSTs & plugins added daily

Description : Combine with cryp part 1,2 and 4 for full "Cryp" loop


This loop is suffering from a lack of comments !
If you have time take a listen and give NoiseCollapse some feedback.

 ! You need to Log In or Register to post here.

 


 

You might also like these loops


Description : Scale used is D# Minor
For more free samples go to my profile.

tags~6lack,phora,travis scott,drake,ambient,trap,always never,gunna

Description : Trippie Redd/Juice WRLD/Iann Dior sad emotional epiano loop
comment if you want me to drop the full version in a loop kit
I DO CUSTOM LOOPS
click on my profile pic for more info

Description : send me your work

Description : *my first upload sample*

free use, no problem, more publish your work, pls!

daw: Fruit Loops
vst: DPiano-E

Description : Hope you like it :-) Rhodes playing a little trap melody.

Description : I Used Electrax and Sawer

Description : Nice jazzy chords to hit you right in the feels using a Rhodes Preset from Labs by Spitfire Audio. I didn't really do anything to it other than raising the mid frequencies a bit. Lemme hear what you made in the comments.

Description : Share! FMaj

Description : If you use one of my loops in your song, I'd love to hear it.

Description : Soundtrap is actually so fire tho ngl.
I'm cleaning out my hardrive and getting rid of a bunch of old stuff. Here's a sample.
I FORGOT THE KEY AGAIN
LINK THE STUFF Y'ALL MAKE

Description : LEAVE A LINK PLZZ OF WHAT YOU MADE!!
CONTACT ME FOR COLLABS/LOOPS ETC !!
CLICK ON MY PROFILE PICTURE FOR FREE LOOP PACKS!
Enjoy

Description : Please carefully read the information in my profile first before contacting me.
Contact me if you want this loop in a different key or tempo, or need a custom loop.
Just toying with my Moog and couple of guitar pedals. I think itll fits perfectly into some dark nightwalk style Lo-Fi beat.
Progression:Em-Am-D#--Dm-G
XO.

Description : Lol make some music

Description : Show me what you did :) sadboyss

Tags: Rap , Sad Trap , Emo , Lo-Fi , Lofi

Description : Happy Saturday

From The Forums