Description : G#/Ab minor. Half speed (50% wet).

Lazy Eye by origamiwizard8 has received 4 comments since it was uploaded.

If you have used this loop leave some feedback or say thanks and post a link to the track you made. Apart from being the right thing to do it also encourages artists to upload more loops.

  1. trevonistheone
    trevonistheone on Wed 31st Oct 2018 - 11 months ago

    https://soundcloud.com/trevon-frett/parasiiii
    More Life for the Sample G!!!

    origamiwizard8
    Reply by origamiwizard8

    yoo dope

  2. YungSabeji
    YungSabeji on Fri 26th Oct 2018 - 11 months ago

    Sick loop fam but ya know I had to chop it up tho

    origamiwizard8
    Reply by origamiwizard8

    post the link ;)

  3. LokieBeatz
    LokieBeatz on Fri 26th Oct 2018 - 11 months ago

    Good looking out brodi

  4. revelfx
    revelfx on Fri 26th Oct 2018 - 11 months ago

    https://soundcloud.com/juniorpr0d/best-project

 ! You need to Log In or Register to post here.

 


 

You might also like these loops


Description : Another FL loop. Hope you enjoy.

Show me what you made with this! Just tryna find some fire

Description : What Good Y'all. This is one of my favorite loops right now, so i decided to release to to y'all. Please link your creations with this loop, i would love to hear them.

Scale: Ab(flat) Minor

Description : Cool stuff

Description : Made In Fl 12

Description : Bells Loop in G# - MINOR; Hope you find this useful. If you use one of my loops in your song, I'd love to hear it. -> GET A PERSONAL LOOP NOW. More INFO on my PROFILE PAGE (Click on my profile picture)! Contact me only via facebook please! Thanks

Description : Would like to hear what ya'll made in the comment section!

If you would like the MIDI, just send me a quick DM!

Description : Bells and bass

Description : Very chill sound, with a good melody

Plz drop a link to ur beat, and i will like and might follow your profile

Description : Simple bells I made in garage band mobile. Drop some fire in the comments>>

Description : Sad Bells 140 BPM in the scale of G# Major.

Description : Bells Loop in G# - MINOR; Hope you find this useful. If you use one of my loops in your song, I'd love to hear it. -> GET A PERSONAL LOOP NOW. More INFO on my PROFILE PAGE (Click on my profile picture)! Contact me only via facebook please! Thanks

Description : suppppp

Description : Yall thought i wasnt really trappin right?!

what now?...huh...what NOW!?

sicks ass pluck bell game for any club banger world wide

Leave comments with links to your work please.Bless Up

Description : Whats Good Y'all, i got another melody for you guys. This MIGHT be the last loop i post for a while, since im getting a lot more busy irl. Anyways, Please LINK ALL YOUR CREATIONS, i wanna hear them.
Scale: Ab(flat)/G#(Sharp) Minor

Description : Bells Loop in G# - MINOR; Hope you find this useful. If you use one of my loops in your song, I'd love to hear it. -> GET A PERSONAL LOOP NOW. More INFO on my PROFILE PAGE (Click on my profile picture)! Contact me only via facebook please! Thanks

Watched Forum Threads
Latest Loops Comments
From The Forums