Description : So today's my birthday, n all that. N it isn't going the way I thought it would. Made this to make today a bit better. yeah

Made with kontakt. Use if you like, link what you make yo!

The Big 24 by OwnTempoKEN has received 4 comments since it was uploaded.

If you have used this loop leave some feedback or say thanks and post a link to the track you made. Apart from being the right thing to do it also encourages artists to upload more loops.

  1. ProdByCraw
    ProdByCraw on Mon 27th May 2019 - 6 months ago

    Happy Birthday Brotha!

  2. 3rianlee
    3rianlee on Sun 26th May 2019 - 6 months ago

    Happy birthday, I don't know who you are but I feel bad you're having a bad day, tomorrow will be a better day.

  3. ISARK
    ISARK on Sun 26th May 2019 - 6 months ago

    happy birthday man, dont worry, tommorrow will be better

  4. MVMENTUMBEATS
    MVMENTUMBEATS on Sun 26th May 2019 - 6 months ago

    Happy birthday and sorry for your bad day

 ! You need to Log In or Register to post here.

 


 

You might also like these loops


Description : contact me for custom loops, vocals and more

Part of the "BROKEN MEMORIES" loop pack. Enjoy this piece! 3/4 TIME SIGNATURE

Description : I used Violins, Violas, and Cellos.
Chords that follow this sequence
Key: C#/Db Melodic Minor
C#m - G# - F# - A (Chromatic Passing Chord) - G#
I recommend putting some reverb to make it sound wider.
Post your links!

Description : sakura + fl slicer = ez beat

Description : Been a while since I uploaded something..

This is a violin loop played by me (the chords, I'm learning to play) and a friend of mine (the solo melody). added a pad for texture. Not sure how much use one can get out of this, but if you use, lemme hear it!

For customs, collabs, ect, message me!

Description : sakura is the best VST im just sayin

Description : Title means "Hope Orchestra".

Decided to make some loops like the other string loops I did a while back. A few of the has gotten over 1K Downloads, and I'm grateful for it, makes me feel like I'm actually doing something good with my time

Hope y'all Like this!

HMU for Loops n stuff!

Description : Another loop from a sample I'm working on
Made with Icarus and Reason through ReWire

Use if you want and link what yo make yo! I happen to like listening to peoples work, no matter how good or trash it is

Description : new loop

Description : Made with Omnisphere, comment with the final result, I will be proud and happy to listen what you do with this loop. (Loop 2/3)

Description : Show me what can you do :).

Description : hope you like, has good build up

Description : made using nexus

Description : new loop

Description : every 4 bars is a different variation, so u have more options. idk why i love doing orchestral shit lol. enjoy

Description : A scary melody using a string layered over a synth.

Watched Forum Threads
Latest Loops Comments
From The Forums