Tunes, Tracks, Beats & Mixes

Tracks 1 - 25 of 36

Description : i just know i'm going to regret this later...
Tags : | Weird | 6.39 MB | Adult Content
Description : Coming soon... follow me on Soundcloud for the latest tracks and updates :)
https://soundcloud.com/vicamoor/different-vicamoor-prod-by-viea

This song has since been re-written. In the final version it'll all make sense lol
Tags : | Rap | 6.88 MB | Adult Content
Description : This track took a little longer than expected to finish but I got it uploaded on SC and BC. Here's a link:
https://soundcloud.com/vicamoor/different-vicamoor-prod-by-viea
Description : A grunge inspired track right here with that Hip Hop influence. I'm looking for a good bass guitarist that can spice it up if anyone is able and interested on here? email me:
So far, this is only a draft to give you an idea where I'm going with this one.
Tags : | Rap | 6.73 MB | Adult Content
Description : This track I've been working hard on to put together will be released later on this week. Produced, written, mixed, and mastered by me I hope to bring you my very best very soon. Stay tuned and let me know what you think?
Tags : | Trap | 3.70 MB | Adult Content
Description : One of the tracks off my upcoming musical project. "My Light" is one of them. This is going to be good. I dunno what genre to call this.
Description : This is just a draft of 1 of the 3 tracks I'll be uploading within the next two weeks. Once finished, this will sound radio ready ;)

Let me know what you think?
Tags : | Spoken Word | 6.78 MB
Description : Download it on my www.soundcloud.com/vicamoor/your-greatest-friend-prod-by-viea

A single off my upcoming mixtape, "VicaMOOR The GREAT"

Like, share, comment :)
Tags : | Hip Hop | 7.19 MB
Description : Just a lil somethin i been workin on. Feels like its missing something. What ya'll thinl?
Description : a skit off my mixtape, "Who Killed Detroit_ReD"
he plays a "dangerous" boyfriend to a female character in the story. find out what its about. download the tape here;
http://piff.me/698eff9
Description : New mixtape dropping Thursday 03/31, "Who Killed Detroit_ReD?" Just finished the tape. Now, processing the artwork. lol

UPDATE: listen to full tape on my soundcloud.
that's /vicamoor-the-great

lemme know what you think?
Tags : | Rap | 5.06 MB | Adult Content
Description : *In my Dj Khalid voice* "Another one." prod. by me, featuring the late, great Malcolm X.

Lemme know what you guys think?
Description : A lil freestyle I did over an old beat I had laying around.

shit is real out here, cuh
Tags : | Rap | 8.82 MB | Adult Content
Description : An experimental track... so I kinda half-assed the mix. The instrumental is from youtube (prod. by downtownmusic)
Tags : | Rap | 7.00 MB | Adult Content
Description : So I decided to redo my last track, "Who I Are" for the mixtape because the lyrics didn't fit the overall concept.

I present to you my VicaMOOR LP mixtape single, "Who I Are" :)

Coming September 2015
Tags : | Rap | 7.66 MB | Adult Content
Description : I decided to rap over a J-Dilla beat, keeping the subject matter and reflecting on it.
Tags : | Weird | 9.16 MB | Adult Content
Description : I re-mixed the song I uploaded earlier. This is the final version-ish, that will be featured on my upcoming mixtape! Stay tuned! I got one heck of a story to tell!
Tags : | Rap | 4.67 MB | Adult Content
Description : An instrumental remake, mixed, and mastered by Viea (me) featuring Detroit ReD (me)

Show luv. fav, comment, download, and share!
Tags : | Rap | 6.23 MB
Description : Between jobs, school, and life... I was finally able to come back to this track I promised. Though it still needs a bit more polishing, I present to you to "Paper Heart".
Description : Just something I've been working on...

Better version here:
https://soundcloud.com/jackcity/i-miss-her-feat-detroit-red
Tags : | Rap | 6.98 MB | Adult Content
Description : The completed track... for those who heard the demo... this is how I really mix & master :)

Show luv; comment, fav, share!
Thanks for listening!
Tags : | Reggae | 8.62 MB
Description : Beat I made a while ago I finally finished... :)
Tags : | Rap | 8.20 MB | Has Lyrics
Description : I dunno why I have this obsession with weird 'ish.

It took me a little while to make this track due to my slow computer and program. This track didn't reach my expectations due to the lagging so this is all I could muster.

What u think?
Tags : | Pop | 6.06 MB | Colab Request
Description : A remake I made for this local label. Never liked the beat, but they wanted me to remake it and so I did... then they wanted me to use a different direction... I said nah. So, in the end, here's a free beat for you all if you're interested.
Description : Featuring Detroit_ReD
Produced by Mixmaster Fluff

Lemme know what you think?
Tracks 1 - 25 of 36
Search For Tracks
Latest Tracks Comments
From The Forums
Watched Forum Threads
Popular Track Search Tags