Tunes, Tracks, Beats & Mixes

Tracks 1 - 25 of 35

Tags : | Hip Hop | 6.18 MB

Description : Too much really to list mostly self explanatory.. all from scratch and all my work.. i made it for a beautiful girl :) ahhhh and lyrics are coming soon.. after i finish off the beat.. but i thought id share it.. i think its one of my best yet so enjoy :) - lew

Tags : | Hip Hop | 6.65 MB

Description : Its been a while since ive worked on anything.. All my work from scratch.. not done yet really but im satisfied with it so far....

Tags : | Hip Hop | 1.59 MB | Featured

Description : its me singin... on someone else beat that was up for download lol :0)

original Text....
This beat was taken off here a while ago.. so mad props to the person that made it.. if you recognize it lemme know and ill include your name.. Vocals and lyrics are mine.. just used autotune (GODBLESS) and an echo.. id liek to see what people think thanks for you time - gotti

Tags : | Hip Hop | 3.70 MB

Description : a song i did for a female friend of mine.. :) all done in FL9 from scratch.. open to your thoughts :) thanks for your time..

Tags : | Hip Hop | 5.19 MB

Description : This is a revised version of my other track.. changed around a few sounds and play with some things but.. hopefully it does sound better please lemme know what you think thanks :)

Tags : | Hip Hop | 4.41 MB

Description : This is something i put together in FL8 XXL it Uses about 4 or 5 samples that i had in the program.. Nothin from this site.. then i added my own touch with bassline and snare and other sounds.. and chopped the hell outta some stuff.. let me know if you can feel it... not sure what it resembles.. but i think wit some lyrics it could be something else... thanks for your time..

Tags : | Hip Hop | 5.38 MB

Description : Still in the works.. All my work done in FL8 XXL.. Not sure what to really name it yet.. Please enjoy and let me know your thoughts.. thanks for your time.. :)

Tags : | Hip Hop | 5.13 MB

Description : All my work from scratch and done in FL8.. had to use prob about 50 effects lol no joke.. please enjoy and tell me what vibe you get from this and if you even like it lol thanks for your time..

Tags : | Hip Hop | 5.16 MB

Description : Ive had a Lil free time so i came up with this here.. All from scratch and my imagination.. straight from the drum line if you feel me... Not totally finished but i had to share please enjoy... :)

Tags : | Hip Hop | 4.92 MB

Description : A track i cant stop working on.. all from scratch.. too many things to name thats went into this.. but i dunno why i get the boondocks feels a lil bit.. listen and enjoy.. please let me know your thoughts.. thanks alot..

Tags : | Hip Hop | 4.92 MB

Description : All my work done in FL8 surprisingly didn't take me too long.. but damn if it isn't catchy.. please lemme know your thoughts.. thanks for your time...enjoy :)

Update....
ReUploaded..And redone a lil bit.. one of my personal favorites.. please enjoy

Tags : | Hip Hop | 5.22 MB

Description : Not much to say been busy for a while found time to finish this track... its got a nice chill feel and a nice flow.. nice synths as well.. open to all opinions thanks for your time...
And of course all my work... :) never samples

Updated.....

Tags : | Hip Hop | 5.38 MB

Description : Similar to my Mezmorize track, with a big difference youll see.. still all from scratch.. alot of time and work went into this one.. pleasseee lemme know what you thinking bout this.. thanks :0)-

Tags : | Hip Hop | 5.38 MB

Description : All my work done in FL8.. you gotta feel this.. still rough really - not sure which synths i wanna change around a lil.. please lemme know what you think.. :0)

Tags : | Hip Hop | 4.88 MB

Description : A beat i did in FL8 all from scratch.. overall a nice flowing song i think.. lemme hear your thoughts .. thanks for listening :0)

Updated slightly..

Tags : | Hip Hop | 5.56 MB

Description : All done if FL8 no samples at all .. all my work... take a listen and lemme know what you think... gonna have to get some lyrics on this.. i think itll make you move your head no doubt... thanks for your time....

Tags : | Hip Hop | 5.00 MB

Description : All done in FL8 and all my work... practice makes BETTER lol id say.. check it out lemme hear opinions on this.. thanks for your time :0)

Tags : | Hip Hop | 5.74 MB

Description : A pretty tight mix if you ask me.. all done from scratch and all my work.. i could really use some feedback on this one... thanks for listening and enjoy...

***Updated - went with DustHillz suggestion and also did some remastering... please let me know if you can dig it... thanks

Tags : | Hip Hop | 5.32 MB

Description : This is a remake of the NeverBeenBlessed track i got on here already..no samples.. please let me know what you think... :)

*update.. May 9th

Tags : | Hip Hop | 4.63 MB

Description : All done in FL8 no samples at all..not a big fan of using them... its no where near done.. but i thought id throw it up and see what people thought.. i think this might be one of my best... if people cant dig this..... im giving up lol... no but for real enjoy and tell me what you think..

*Updated..
*Updated again.. May 9th

Tags : | Hip Hop | 5.55 MB

Description : Something i made in FL8 from scratch.. no samples.. its got a confident sound but you can sense sadness... i think anyway.. listen and lemme know what you think .... thanks

*update.. May 9th

Tags : | Hip Hop | 5.09 MB

Description : A meaningful track i did in FL8 ALL from scratch .. mellow yet upbeat.. and that was my goal... for the good times and bad.....enjoy...

**Updated.. first synth

Tags : | Hip Hop | 4.82 MB

Description : Something done in FL8 all from scratch.. im really hoping i can get peoples thoughts on this one.. its one of those " make you think " beats... enjoy :0)

Tags : | Hip Hop | 3.96 MB

Description : Something i made with FL8 no samples at all.. everthing including the synths were done from scratch.. they sound crazy on the real.. but i like how this track turned out even for a rough copy... pleasee let me know if you feelin it...

*updated.. May 9th

Tags : | Hip Hop | 4.86 MB

Description : all done in fl8... and is all my work no samples what so ever.. note for note my imagination.. lemme know if you like... thanks - gotti

ReMastered.. Need to now if it sounds clearer thanks

*updated .. May 9th

Tracks 1 - 25 of 35
Search For Tracks
Latest Tracks Comments
From The Forums
Watched Forum Threads
Popular Track Search Tags