Tunes, Tracks, Beats & Mixes

Tracks 1 - 25 of 45

Description : Mario/Bowsers castle... thats all Maschine / Protools12

Description : Just got a Maschine Studio pro and this is my first time really using it, im learning something new about it everyday, enjoy , if u used it or want a version with levels fixed just let me know

Tags : | RnB | 7.08 MB | Colab Request

Description : song i wrote along time ago and never shared, havent mixed it, but its all in fun and still sounds damn good. (R&B/Soul)

Tags : | RnB | 4.76 MB | Colab Request

Description : some original fun... feel free to take it and use it or tell me how to make if better so u can use it

Tags : | Trap | 4.88 MB | Colab Request

Description : fun with some loops, patterns and keys

Tags : | RnB | 4.23 MB | Colab Request

Description : Experimenting with some sounds , good vibes only

Tags : | Trap | 5.11 MB

Description : playing with some sounds enjoy, good vibes only

Tags : | Trap | 3.11 MB | Colab Request

Description : playing with Native Instruments Komplete 10. not bad for first couple of beats on new rig. havent done the levels on monitors yet. just having fun, keep all that negative energy away, just sharing creativity

Tags : | RnB | 7.81 MB | Adult Content

Description : Some fun i just did, more stuff like this on my soundcloud.

Description : Short song i did for a friends short film/ mixtape. Was fun working on it took couple days. Rough edit though because i have no available to sing the chorus for me. If you are interested just let me know because as we can tell i cant sing haha

Description : Song that kind of replies to K Michelle's song "Drake would love me" enjoy, i cant sing so if you want to sing the hook for me let me know, or if you wanna ad a verse

Description : all the sounds i used came from looperman , thanx yo you all , if you want me to sequence some verses in just let me know cuz right now its just on 8 bar loop.

Tags : | RnB | 5.37 MB | Colab Request

Description : Rough Draft /Demo i made and recorded in about 15 mins and i cant sing so dont judge me.

Tags : | Hip Hop | 4.19 MB

Description : have fun with this , i love it but couldn't figure out what to do with it

Description : fun thing i was playing with feel free to download it, enjoy

Description : Track with classic Bassline without the sample

Description : messing around with that DJ Mustard crap everyone is playing with , i tried it, not my thing realy

Description : goofin around

Description : song about sexual encounter with a girl who wont let loose , and im telling her im willing to whatever she needs me to, so we start of drinking , then smoking, then even try a little coke. a fun track

Description : simple experiment

Description : messing around

Description : Snippit of the hook for this song im working on , just tryin to have fun , dare to be different , if you looking for club bangers that repeat themselves then you are in the wrong place lol

Description : just a rough draft of a hook i wrote for a future project for the summer

Description : Rough draft, had alot of fun, its different and creative all rap/hiphop/r&b and most forms of it are starting to sound alike so i strive to be different with out identifying myself as a hippster lol

Description : freeby enjoy

Tracks 1 - 25 of 45
Search For Tracks
Latest Tracks Comments
From The Forums
Watched Forum Threads
Popular Track Search Tags