Royalty Free Comedy Loops Samples & Sounds

Loops 1 - 25 of 42

Description : How to make a beat like xxxetceanion: 1. Sample a voice melody and pretend like you made it yourself in the beginning. 2. Record yourself singing with an extremely annoying voice. 3. Add a fat 808 trap drum and add 10 sausage fatteners and volume to max. 4. Drop your song on soundcloud. 5. Get 16,000,000plays. --- That is definetely a joke and should not be taken seriously lol
Description : so i recorded 5 sounds with my microwave... opening it, closing, pressing start, punching it and recording its noise... pls tell me wtf am I doing with my life, leave a link if u use this XD
Description : KEY: c-maj TEMPO: 77bpm #oklaboko. just picked the first loop that popped up and made a loop to it. some weird bass but it fits. peace.
Description : Did you ever have need of a human nose taking a good long sniff of something? You know, like flowers or perfume? SURE ya did. 4 bars.
Description : Spoken voices, glitched. 8 bars.
Description : .......
Description : this is the impossible task, make a song out of this pile of noize! if you manage to break the code, plz send a link
Description : toy loop :-)
Description : possible slow groove for a picture of a freaked out cat. this groove would be his slow and chilled mood before the episode
Description : simple guitar riff in A G
Description : :-) :-)
Description : Just an FX I recorded, couldn't really find a category more suitable than comedy but I guess you could add it to just about any track if you wanted. Feel free to use for any purpose. Doesn't really have a bpm since it is FX, so don't mind that it says 120.
Description : :-) :-)
Description : tell me if U may need more...
Description : well I just see We have not many Accordion loops here so I'm uploading these 3 loop...buT if U may need more , U can tell me ...
Description : kinda plus
Description : Just a random synth I made, may aswell put it in Comedy.
Description : Gibson SG with steel slide thru mic'd Marshall amp into Logic. Compression and slight spread used.
Description : So these came from the Advanced Video Productions class I took last spring. Made this as part of an intended tutorial on the Talking Head animation effect for exercise 2 (that vid is posted to my YouTube channel BTW). I used Michael Jackson's image and did a little impersonation of him. Opted not to go with the full-on vocal explanation of the process (used text tools throughout instead). 1, 2, skip a few, and I've edited down what I think are the working bits for y'all. Enjoy!
Description : Here's the next one in the series. I've classed it as Comedy, but I suppose that it could be used for several different genres (especially Pop and R&B considering who the voice is supposed to be of). Enjoy!
Description : And another one for the series. Enjoy!
Description : Another one for the series. Enjoy!
Description : Here's another one for the series. Enjoy!
Description : Another one for the series. Enjoy!
Description : Here's another one for the series. Enjoy!
Loops 1 - 25 of 42
Search For Loops
Latest Loops Comments
From The Forums
Watched Forum Threads
Popular Loop Search Tags