Description : GWADA bouyon drumkit available: link in bio


This loop is suffering from a lack of comments !
If you have time take a listen and give Negusfirst some feedback.

 ! You need to Log In or Register to post here.

 


 

You might also like these loops


Description : This Go hard on my momma tho NO CAP!

TAGS:drake, kanye, 6ix 9ine, lil uzi vert, xxxtentacion, 21 savage, cardi b, meek mill, logic, offset Lil Baby, Gunna, Cubeats, Young thug, Trippie Redd, Pierre Bounre, Lil Uzi Vert, Lil Tecca, Nav, Nick Mira, Lil Uzi Vert, Trap, Lil Keed, Dababy, Nocap, Tm88

Description : Cardiak Flatline Kick

Description : Created in FL Studio 12, all drums came from the Official Metro Boomin Drumkit

Description : Chorus Drums from the track 'Irreversible'

Description : Kinda Lofi-ish.
Lemme know if you use it, would love to hear your creation ^^

Description : Latin drum

Description : exported direct from my latest unused projects, if u use it plz lemme listen

Description : - none -

Description : been messing with a new drum pack and im starting to like it more

Description : Click on my profile picture for loop kits & stems.

Description : HARD DARK DRUM LOOP - 156 BPM - KEY D#

Description : Inspired by "You Should See Me In A Crown"
If you use plz link

Description : If you use this i would like to know pls

Description : added 808s

Description : The 'acoustic' piece from my song 'Irreversible'..

From The Forums