Now Im Getting High

Posts 1 - 14 of 14
  1. 189939
    dolawhite : Wed 20th Apr 2011 : 11 years ago

    New one off the album, Coney Island with thebeat

    https://www.looperman.com/tracks/detail/102982

  2. 229129
    CONEYISLANDRECORDS : Wed 20th Apr 2011 : 11 years ago

    Lol. I am literally getting high right now.

  3. 366784
    yeshintae : Wed 20th Apr 2011 : 11 years ago

    SAME HERE CONEY AHAHAHAHA

    Happy 420 lmao

    Peace from LA

  4. 189939
    dolawhite : Wed 20th Apr 2011 : 11 years ago

    perfect timing

    heres another......The Hater......

    https://www.looperman.com/tracks/detail/102985

  5. 189939
    dolawhite : Wed 20th Apr 2011 : 11 years ago

    as always EXPLICIT CONTENT

  6. 366784
    yeshintae : Wed 20th Apr 2011 : 11 years ago

    HELL Yeah!
    Another Dola BANGER!

    Peace from LA

  7. 601456
    thephilosofist : Wed 20th Apr 2011 : 11 years ago

    I have my final tomorrow...but I have some fun planned. should be a pretty colorful day

  8. 406775
    Unknown User : Wed 20th Apr 2011 : 11 years ago

    lol..Phillojeda...Coney..LA dude...Dola...BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
    I just recently picked back up my old hobbies..weeerd -_-
    -NEF

  9. 158799
    alividlife : Wed 20th Apr 2011 : 11 years ago

    Huh... so that's what it means
    http://en.wikipedia.org/wiki/420_(cannabis_culture)

  10. 189939
    dolawhite : Tue 3rd May 2011 : 11 years ago

    another 1

    Look What I Did

    https://www.looperman.com/tracks/detail/104314

  11. 157207
    StarTropix : Tue 3rd May 2011 : 11 years ago

    hahaha, alivid - you need to spend some time in Van, everyday is 4/20

  12. 111346
    Planetjazzbass : Tue 3rd May 2011 : 11 years ago

    This is now my favorite off the album too!...cool weirdness!

  13. 588755
    LordDice : Tue 3rd May 2011 : 11 years ago

    I wonder if anyone else remembers Dolamite? "way down in the jungle deep...." haha great name

  14. 189939
    dolawhite : Tue 3rd May 2011 : 11 years ago

    awesome movie! great production values:)

Posts 1 - 14 of 14

 ! You need to Log In or Register to post here.